RTV Noord |
Ondernemers en de privacywet: 'Toon je goede wil'
RTV Noord Marco Beukeveld van de gelijknamige bakkerij met drie vestigingen in Stad maakt zich geen zorgen over de invoering van de wet. 'Het zal allemaal wel. We hebben net Pasen en Pinksteren achter de rug. We gaan nu een beetje richting de vakantieperiode. |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten