De Gelderlander |
Het jubelweekend van Joseph Oosting van Vitesse: 'De triple, jongen'
De Gelderlander Een jaar na de degradatie moest Jong Vitesse hoe dan ook terug naar de tweede divisie. Een dipje na de winter bracht de doelstelling even in gevaar, maar sinds Pasen is Jong Vitesse soeverein koploper en sinds Pinksteren de kampioen. Voor Oosting was ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten