NOS |
Fanclub Dumoulin nu al bovenop Zoncolan met roze verf
NOS Het is dezelfde sfeer als die je bij carnaval hebt. En we dachten: Tom zou weleens de Giro kunnen gaan winnen." Het vermoeden kwam uit. Dus konden ze dit jaar niet wegblijven. "Maar we begonnen pas op Siciclië, want het was een beetje lastig om met de ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten