vrijdag 3 november 2017

VTM-weerman: “Ik ga niet meer op vakantie naar Spanje, basta!” - Gazet van Antwerpen


Gazet van Antwerpen

VTM-weerman: “Ik ga niet meer op vakantie naar Spanje, basta!”
Gazet van Antwerpen
Het aanhoudingsbevel tegen de afgezette Catalaanse minister-president Puigdemont en zijn ministers, zorgt overal voor verontwaardiging. Op Twitter wordt massaal gereageerd. “Ik ga niet meer op vakantie naar Spanje”, zegt VTM-weerman Frank ...

en meer »
#vakantie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten