NRC |
Niet iedereen wil met pensioen maar we moeten wel
NRC Een keer per maand rij ik naar Friedrichstadt. Ik vertrek op woensdag en blijf in ieder geval tot en met zondag, voor de kerkdienst. Soms ga ik vaker als dat nodig is, zoals bij rouwdiensten of tijdens de hoogtijdagen: Kerstmis, Pasen en Pinksteren. Ik ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten