Zonnebloem Waspik brengt voor Pasen fruitmandjes rond bij zieke mensen
Waalwijk.nieuws.nl (persbericht) (Registratie) Dankzij een unieke samenwerking tussen de vrijwilligers van De Zonnebloem en de kinderen van de lagere scholen worden in Waspik in de week voor Pasen fruitmandjes gemaakt voor zieke mensen. De tijd van Pasen nodigt De Zonnebloem uit om vooral ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten