Televizier |
Column Peter van der Vorst: Vakantie?
Televizier Natuurlijk gun ik iedereen z'n vakantie, maar drie maanden is wat veel. Jeroen Pauw liet zelf ook weten dat, wat hem betreft, het seizoen veel te snel klaar was, en dat-ie nog wel een maandje had willen doorgaan. Het argument van de NPO-leiding is dat ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten