NOS |
'Oud en Nieuw is soort carnaval geworden'
NOS “Een glaasje alcoholvrij drinken voor iedereen, livemuziek en een mooie vuurwerkshow.” Burgemeester Jeroen Staatsen (VVD) van Voorschoten ziet al helemaal voor zich hoe het centrale vuurwerkfestijn tijdens de komende jaarwisseling zal verlopen. |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten