donderdag 19 juni 2014

•'Ik meld mijn kind ziek om op vakantie... - Telegraaf.nl









•'Ik meld mijn kind ziek om op vakantie...

Telegraaf.nl

Ik vind dat we elk jaar op vakantie moeten gaan, want dat hebben we verdiend. Ik werk me het hele jaar een slag in de rondte, mijn zoontje doet goed zijn best op school en mijn dochter presteert ook prima voor een opstandige puber. Dus dan hebben we ...





#vakantie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten