dinsdag 10 juni 2014

Column: De E3: kerst in de zomer - Gameliner.nl









Column: De E3: kerst in de zomer

Gameliner.nl

Ik schreef het al een beetje in mijn voorspelling dat de E3 je altijd dat bijzondere gevoel geeft. En dan hoef je er niet eens bij te zijn. Er bij zijn gaat ook niet gauw gebeuren, de E3 is in Los Angeles en dat is natuurlijk niet naast de deur. Wat ...





#Kerst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten