Column: De E3: kerst in de zomer Gameliner.nl Ik schreef het al een beetje in mijn voorspelling dat de E3 je altijd dat bijzondere gevoel geeft. En dan hoef je er niet eens bij te zijn. Er bij zijn gaat ook niet gauw gebeuren, de E3 is in Los Angeles en dat is natuurlijk niet naast de deur. Wat ... |
#Kerst
Geen opmerkingen:
Een reactie posten