Sinterklaas aangekomen in Groningen PowNed Het schip hoort straks langs de Hoge en Lage der A uiteindelijk aan te meren in de Zuiderhaven. Iets na 11.00 uur liep de Groningse kade al behoorlijk vol. Ook langs de route die de goedheilig man straks door de binnenstad aflegt, staan al veel kinderen. |
#Sinterklaas
Geen opmerkingen:
Een reactie posten