Het Nieuwsblad | 'Behoud moet kunnen' Het Nieuwsblad Ik hoop dat we voor Nieuwjaar nog één of misschien zelfs twee keer kunnen winnen en dan zitten we perfect op schema', meent Jonckheere. 'Wij weten dat het knokken wordt, maar als we gespaard blijven van blessures moet het behoud zeker mogelijk zijn. |
#nieuwjaar
Geen opmerkingen:
Een reactie posten