AT5 | Asscher: 'Niet iedereen die Sinterklaasviert, is een racist' AT5 'Het Sinterklaasfeest moet aan het volk worden gelaten, maar het zou mooi zijn als het een evenement is waarvan iedereen kan genieten en waardoor niemand zich gekwetst voelt', aldus vicepremier en minister van Integratie Lodewijk Asscher. |
#Sinterklaas
Geen opmerkingen:
Een reactie posten