WUZdiscussie: Goed dat kabinet 8 miljard bezuinigt? Telegraaf.nl 13-08-2013, 13:43. Eelke (gast). Bezuinigen wil voor dit kabinet zeggen: Gewoon sinterklaas blijven spelen en de werkende en gepensioeneerde laten boeten. Uit de EU en naar de EEG is de beste besparing. 0. 0. reageer. afbeelding van Erik van Egmond. |
#Sinterklaas
Geen opmerkingen:
Een reactie posten