dinsdag 13 augustus 2013

WUZdiscussie: Goed dat kabinet 8 miljard bezuinigt? - Telegraaf.nl









WUZdiscussie: Goed dat kabinet 8 miljard bezuinigt?

Telegraaf.nl

13-08-2013, 13:43. Eelke (gast). Bezuinigen wil voor dit kabinet zeggen: Gewoon sinterklaas blijven spelen en de werkende en gepensioeneerde laten boeten. Uit de EU en naar de EEG is de beste besparing. 0. 0. reageer. afbeelding van Erik van Egmond.





#Sinterklaas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten