donderdag 15 augustus 2013

Asscher: kabinet komt met investeringspakket - Telegraaf.nl









Asscher: kabinet komt met investeringspakket

Telegraaf.nl

Het is alleen jammer dat dit kabinet nog in sinterklaas gelooft !!!!! Maar als hij wel bestond ging dit hele kabinet in de zak !!!!!!!! 65. 2. reageer. afbeelding van pmguyt. 14-08-2013, 18:50. pmguyt (gast). Wat hebben we daar nou aan ,uitzendkracht ...





#Sinterklaas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten