Asscher: kabinet komt met investeringspakket Telegraaf.nl Het is alleen jammer dat dit kabinet nog in sinterklaas gelooft !!!!! Maar als hij wel bestond ging dit hele kabinet in de zak !!!!!!!! 65. 2. reageer. afbeelding van pmguyt. 14-08-2013, 18:50. pmguyt (gast). Wat hebben we daar nou aan ,uitzendkracht ... |
#Sinterklaas
Geen opmerkingen:
Een reactie posten