donderdag 11 april 2013

Interview: Schamp: "Ik hoop en denk dat Oudenaarde zich zal redden" - Voetbalkrant









Interview: Schamp: "Ik hoop en denk dat Oudenaarde zich zal redden"

Voetbalkrant

Het zijn nog altijd dezelfde kerels waar ik mee gespeeld heb voor Nieuwjaar”, aldus Schamp tegen Voetbalkrant.com. “Ik heb vijf goede jaren gekend bij Oudenaarde en heb er veel meegemaakt. De overstap naar tweede klasse was een hoogtepunt, dus ze ...





#nieuwjaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten