maandag 11 maart 2013

Winnend Harlingen is blij met fusie - Friesch Dagblad









Winnend Harlingen is blij met fusie

Friesch Dagblad

Dat bleek niet haalbaar. ,,Rond de Kerst zijn de drie clubvoorzitters om tafel gaan zitten om dat te bespreken”, aldus De Vries. ,,We wilden één club vormen met in ieder geval een zaterdagteam en misschien ook een standaardelftal op zondag. De teams ...





#Kerst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten