Groeten uit Hoofddorp: 'Bouw alsjeblieft geen huizen in het Hoofddorpse Bos' Dichtbij.nl 'We gaan met onze leden veertien keer per jaar ergens in Nederland wandelen.' gebouw 'Het Polderhuis. Een mooi gebouw en uitstekend geschikt als het huis van Sinterklaas. kerk 'De H Johannes de Doperkerk. Ik voel me daar nog een beetje mee verwant ... |
#Sinterklaas
Geen opmerkingen:
Een reactie posten