Carnaval al ingezet in WZC Het Lindeken Nieuwsblad MERELBEKE - Naar jaarlijkse traditie is het carnaval Merelbeke donderdagnamiddag 7 maart van start gegaan in WZC het Lindeken. Personeelsleden van het WZC zorgden er samen met de Dzjakkers voor een heuse show, die schitterend aan elkaar werd ... |
#Carnaval
Geen opmerkingen:
Een reactie posten