vrijdag 8 maart 2013

Carnaval al ingezet in WZC Het Lindeken - Nieuwsblad









Carnaval al ingezet in WZC Het Lindeken

Nieuwsblad

MERELBEKE - Naar jaarlijkse traditie is het carnaval Merelbeke donderdagnamiddag 7 maart van start gegaan in WZC het Lindeken. Personeelsleden van het WZC zorgden er samen met de Dzjakkers voor een heuse show, die schitterend aan elkaar werd ...





#Carnaval

Geen opmerkingen:

Een reactie posten