zondag 25 november 2012

Verkiezing Burgerinitiatief van het jaar 2012 - Hoogenlaag








Hoogenlaag



Verkiezing Burgerinitiatief van het jaar 2012

Hoogenlaag

Ieder jaar rond Valentijnsdag wil D66 het Burgerinitiatief van het jaar in het zonnetje zetten. De partij vindt het belangrijk om aandacht te vragen voor de vele initiatieven van burgers en verenigingen die er in de gemeente Renkum zijn en probeert ...





#Valentijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten