maandag 26 november 2012

Burgemeester De Laet: 'Vakantie om me te bezinnen' - Het Nieuwsblad









Burgemeester De Laet: 'Vakantie om me te bezinnen'

Het Nieuwsblad

'Ik heb vakantie genomen en mijn taken overgedragen aan eerste schepen Fons Moortgat (CD&V), die voorlopig waarnemend burgemeester is. Ik heb sinds de paasvakantie niet één dag vrij gehad. Ik heb elke dag gewerkt, ook op zaterdag en zondag.





#vakantie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten