Burgemeester De Laet: 'Vakantie om me te bezinnen' Het Nieuwsblad 'Ik heb vakantie genomen en mijn taken overgedragen aan eerste schepen Fons Moortgat (CD&V), die voorlopig waarnemend burgemeester is. Ik heb sinds de paasvakantie niet één dag vrij gehad. Ik heb elke dag gewerkt, ook op zaterdag en zondag. |
#vakantie
Geen opmerkingen:
Een reactie posten